Glasögonorm.



Har varit i stan med fint sällskap, nämligen farsgubben min, och utfört några små ärenden. Vi strosade bland annat omkring på NK där vi köpte thé och därmed utökade vår redan stora samling. Vi är liksom en sådan där familj som aldrig vill ha samma thésort och alla vill variera sig.. Min kära mor hade också från ingenstans bestämt sig för att vilja ha en sådan där bakmaskin i sin ägo. Ni vet en sådan där som var årets julklapp på 80-talet..? Därmed gick i alla fall jag och pappa in på John Wall för att leta och upptäckte att de hade massagestolar man fick provsitta. Ni kan ju bara gissa vart vi  befann oss den närmsta timmen..


I ALLA FALL.

Det som jag egentligen ville framföra med detta fantastiska inlägg var att jag ska få nya glasögon. Ljust guldiga pilotbågar blev det. Använder jag dem inte, kommer jag att börja skela. Kult!

xx E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0