Flickan med den skira hyn, mörka håret och de bruna ögonens dag

Grabbar! Vatt schutsingen harsch hänten sehn sehnest?
Sammanfattningsvis: Jag har levt det underbara som kallas livet.
   Helgen drogs igång med privat pole dancing-lektion, specialpasta á la gänget, jordgubbstårta till frukost och 'Den Lilla Sjöjungfrun' som jag förövrigt har nominerat till titeln som världens kanske bästa film. Sedan att överraska Emy med ballonger och choklad i en solig park, skjuta upp solglasögonen på näsan i den tjugotvågradiga solen, längta efter sommarlovet, dricka eftermiddagskaffe och äta wienerbröd med morfar samt leta på hans vind efter fina ting är de saker jag har haft fullt upp med att göra denna måndag. 
   Vill också klargöra att min morfar är så fin och snäll att jag nästan avlider. Han har, bara sådär, gjort så att jag har blivit cirka sex plagg och fem analoga kameror rikare. De där kamerorna är verkligen helt magiska. Har bestämt mig för att besöka en kameraexpert redan imorgon för att kunna ta reda på vad de egentligen går för.


Åh juste, höll på att glömma:
Försommarförsommarförsommarförsommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0