Day 01 - Ten things you want to say to ten different people right now.


Jag tycker om dig alldeles för mycket för att du ska ligga hemma sjuk...

.. vilket också gäller Julia. Idiotiskt att båda två är borta från dansen samtidigt.
Vad skulle jag gjort om jag aldrig hade träffat dig?

Ögon, Juno. That's all.

Jag saknar att höra ditt skratt i korridorerna, Joy. Och att se på när du dansar som Mr. Bean.

Jag antar att jag säger det för lite, men du är en alldeles för fin bror.

Du är knas, kvadrat, men jag tycker om dig.

Lyckades väl inte riktigt. Kunde ju bara komma på sju människor jag verkligen ville säga något till. Egentligen åtta, men jag hade ingen bild.
Samtliga har jag klickat, bortsett från den sista [elinhofmann.se].

Kommentarer
Postat av: Julia

jag gillar dig elin

hihihihihihihiihi <3

2011-02-10 @ 23:12:53
URL: http://juliahopp.blogg.se/
Postat av: Elin

du är tamejfan knasigare!

men jag tycker om dig ändå, relativt mycket just därför.

och för att du är fett cool.

2011-02-11 @ 21:39:03
URL: http://www.elinhofmann.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0