Day 03 - Eight ways to win your heart.

Dag tre och ny punkt att bocka av från listan. Detta är om möjligt svårare att skriva än det tidigare jag aldrig vågade publicera. Anledningen? Jag har aldrig varit kär. Men eftersom x antal flirtar har existerat (jag vet att ni suckar J och R) så ska jag göra mitt bästa 'åtta sätt att vinna mitt hjärta' baserat på den erfarenhet jag har.

Ett__
Var charmig, klyschigt? Yes, men kan någon hålla mig underhållen..
Två__
Överväg din outfit, jag älskar modemedvetna killar.
Tre__
Var varm.
Fyra__
Var ärlig från första stund.
Fem__
Snälla. Förgudsskull. Lämna sliskigheten hemma.
Sex__
Var inte för på. Jag gillar utmaningar.
Sju__
Ha vackra ögon. Ögon är det finaste jag vet.
Åtta__
Var Chuck Bass eller Nate Archibald. Yum!


Åh, önskar att man skulle kunna förstå min ypperliga sarkasm genom skärmen. Lame lista som är ganska sann dock. Avslutar på det med att skriva något så avskyvärt som att jag inte gillar kärlek. Jo.
xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0